راهپیمایی مسالمت آمیز سراسری سبز ها - سه شنبه ششم مهر

با توجه به سخنان احمدی نژاد در آمریکا در مورد وجود آزادی کامل در ایران و حق اعتراضات خیابانی توسط مخالفان، از تمامی مردم دعوت می شود در یک راهپیمائی سراسری در روز سه شنبه ششم مهر ماه شرکت نمایند. گروه های اجتماعی می توانند هرچه سریعتر درخواست مجوز خود را به استانداری ها بفرستند. در ضمن از خبرنگاران محترم که در روزهای آتی با آقای احمدی نژاد مصاحبه می کنند خواهش می کنیم در مورد مجوز راهپیمائی مردم در این روز نظر ایشان را جویا شوند.

هرچه می خواهی فریاد بزن، الله اکبر، مرگ بر سید علی ... فقط بزن!

مهم این است که زنده بودنمان را فریاد بزنیم. اینکه ما هنوز هستیم: برای آزادی، برای راستگوئی، برای ایران و برای آینده ای روشن تر. فریاد بزن که ما تغییر کرده ایم، که دیگر پشت مصدق هایمان را خالی نخواهیم کرد. فریاد بزن که ما هنوز سبز هستیم، با تمام گرایش های مختلف، مذهبی و سکولار، ترک و فارس و لر و ... ما برای راستگوئی ایستاده ایم و تا آخر در برابر دروغ و تزویر خواهیم ایستاد.

هر چه می خواهی فریاد بزن، فقط بزن!

انا لله و انا الیه راجعون الا شیخ احمد جنتی

در پی تکذیب خبر مرگ شیخ احمد جنتی، دقایقی قبل دفتر نمایندگی حضرت عزرائیل اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:
امت شهید پرور ایران اسلامی
به دنبال یادآوری ها مکرر شما عزیزان مبنی بر باز ستاندن جان از کالبد شیخ احمد جنتی، بار دیگر شب گذشته حضرت عزرائیل عزم خود را برای شاد کردن دل های میلیون ها ایرانی جزم نمودند و عازم اتاق خواب ایشان شدند. البته این بار بسیار مجهز تر از بارهای قبلی، همراه با چند گردان فرشته مجهز به انواع سکته، نفس تنگی، کما و ...
پس از ساعت ها کار و تلاش مضاعف و به کارگیری تجربه چند صد هزار ساله در بیرون کشیدن جان، متاسفانه هیچ طرفندی کارساز نشد و تیم اعزامی همچون لشگر شکست خورده به پایگاه خود بازگشتند. از آن ساعت تا کنون حضرت عزرائیل در بالکن مبارک نشسته اند و به افق خیره گشته اند و جواب هیچ کس را نمی دهند.
به همین دلیل توسط سایر فرشتگان مقرب کارگروهی تشکیل شده است تا پس از بررسی مساله گزارشی را به درگاه باری تعالی تقدیم نمایند و از شخص ایشان کسب تکلیف کنند. با توجه به اینکه خیل عظیمی از مؤمنان و کافران منتظر جوابی قانع کننده می باشند، و به منظور جلوگیری از پخش شایعات بیشتر، این کار گروه اولین جلسه اضطراری خود را با تاکید بر نکات زیر به پایان رسانید:
۱- به احتمال قوی طبیعت شیخ احمد جنتی از نوع بشر نمی باشد. فرشتگان با اکثریت آراء به حضرت شیطان مظنون هستند.
۲- بهتر است مؤمنان تا اطلاع ثانوی از آیه «انا للله و انا الیه راجعون الا شیخ احمد جنتی» استفاده نمایند.
۳- مأ یوس نشدن در این شرایط بسیار مهم است. لطفا در خواست ها و استغاثه های خود را مبنی بر تسریع در ستاندن جان از کالبد شیخ احمد کما فی السابق به درگاه باری تعالی بفرستید.
۴- از این پس و به طور مشخص تر از دعای زیر استفاده نمائید، مخصوصا در این شبهای پر برکت:
«الهم عجل لعروج الشیخنا احمد الی الاسفل السافلین»
۵- آگاه باشید که خداوند کریم است! ایشان در حال سنجیدن قدرت صبر و استقامت انسان ها و فرشتگان هستند.

با تشکر از توجه شما،
دفتر نمایندگی حضرت عزرائیل