درد و دلی با منوچهر متکی در باب بداخلاقی ها

منو چهر متکی عزیز، سلام،

از شنیدن جمله «این بد اخلاقی ها را متوقف کنید» از زبان شما بسیار خوشحال شدم. به جمع فتنه گران خوش آمدید. چه کسی فکر می کرد وزیر خارجه دولت آقای احمدی نژاد روزی این جمله را خطاب به مسئولین دولتی بگوید؟


جناب آقای متکی،

این همان جمله ایست که ستون فقرات فتنه است. البته برای همه واضح است که منظور اصلی از بد اخلاقی همان دروغگویی و شیادی است. از پیش از انتخابات سال ۸۸، و یا بهتر بگوییم کودتای انتخاباتی، عده ای از کسانی که برای این کشور و حتی برای این نظام دل می سوزاندند گفتند که دروغگویی خوب نیست. و بر اساس همان میلیون ها ایرانی، از پیر و جوان به پای صندوق های رای رفتند تا تکرار کنند: این بداخلاقی ها و دروغگویی ها را متوقف کنید!

اما نظر مقام معظم رهبری غیر از این بود. صدها جوان به جرم تکرار «این بد اخلاقی ها را متوقف کنید» جانشان را از دست دادند و میلیون ها ایرانی آزاده عزادار شدند. هزاران نفر به جرم مخالفت با دروغگویی و تزویر به بند کشیده شدند و هنوز بسیاری بند هستند. به نام اسلام به دختران و پسران این سرزمین تجاوز شد چرا که برخلاف مقام معظم رهبری با دروغ مخالفت کرده بودند.


جناب آقای متکی،


ما فراموش نکرده ایم که شما هم تا دیروز عروسک همین خیمه شب بازی سیاه  بوده اید. اما این مردم دل بزرگی دارند. اگر بدانند که شما هم از ته دل می گویید «این بد اخلاقی ها را متوقف کنید» و نه فقط از باب از دست دادن پست و مقام، شما هم بخشیده خواهید شد.

و شما هم مثل ما نظاره گر پایان تلخ این امپراطوری زر و زور و تزویر خواهید بود. همانطور که اجداد ما بارها و بارها شاهد آن بوده اند.


به جمع هوادارن راستی خوش آمدید
یک سبز